czwartek, 11 maja 2017

Nowe życie...

Hello!
Zastanawiałam się jakiś czas czy powinnam/mogę napisać już taki post.
Jak część z Was wie już niedlugo bo w październiku zostanę mamą :) .
Nie ukrywam tej informacji przed światem, ludzie którzy obserwują mnie na na portalach spolecznosciowych juz o tym wiedza dawno...
Tak więc niedługo wraz z Markiem zostaniemy rodzicami prawdopodobnie małej Laury (na usg lekarz powiedział nam "probably it's a baby girl! " ) <3 .
Ciąża była jak najbardziej planowana! Staraliśmy się o to będąc jeszcze poprzednio w Londynie a jak widać wyjazd na dwa miesiące do Polski był bardziej skuteczny :D .
Dowiedzieliśmy się o tym dzień po 21 urodzinach Marka, taki prezent! :) 
Jako że wróciliśmy do UK w lutym, ciąże prowadzę tutaj pod okiem midwife.
Opieka różni się trochę z tego co widzę i się dowiedziałam od Polski ale nie narzekam,
własnie zaczelam 20 tydzien ciąży miałam już badania krwi na wszystkie możliwe choroby oraz usg ktore miało za zadanie sprawdzic czy dziecko prawidłowo się rozwija-i wszystko jest super! :) 
Jako że będę młodą mamą postanowiłam że postaram się wznowić prowadzenie bloga, nakręciłam się jakoś do tego mocno i chciałabym żeby mi wyszło. 
Póki co chcę zobaczyć czy będzie miało to sens więc będę sprawdzała wyświetlenia, ewentualnie wiadomości i komentarze - pokażcie mi że jesteście ze mn....... Z NAMI!!! 
Miłego dnia kochani :* !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz