wtorek, 24 lutego 2015

S T A Y P O S I T I V E

Cóż,blogerką to ja raczej nie zostanę,ale fajnie jest raz na jakiś czas wejść tu by napisać kilka słów,lub dodać parę zdjęć.
Ostatnio mój tryb życia konkretnie się zmienił,totalnie z niczym nie wyrabiam.
Praca,dom i zamulanie.
Za tydzień otwarcie Tarasów Zamkowych w których oczywiście otwiera się nowa ZARA.
Obstawiam że w marcu będzie niezły przez to zapierdziel,a zdrowie ostatnio pomału zaczyna mi szwankować ,ale dam radę, zawsze daję!
Dziś dzień wolny od pracy więc został wykorzystany jak najlepiej,zrobiliśmy kilka zdjęć a ja cały dzień byłam szczęśliwa więc jest progres :) .
Włączam pozytywne myślenie od dziś...albo od jutra. I jaaaazda!








t-shirt ZARA
spodnie ZARA
kurtka PULL&BEAR
czapka H&M
buty CONVERSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz