poniedziałek, 24 czerwca 2013

Dlaczego...?

Czasem zastanawiam się czy po tym wszystkim co już przeszłam,warto dalej walczyć...
Jest tak bardzo źle. Tak bardzo.
Kompletnie sobie nie radzę z brakiem bliskiej mi osoby.
Odszedł . Nie ma go . 
Strata rodzica to najgorsza rzecz jaka może się przytrafić nastolatkowi,
zresztą,osobie w każdym wieku.
Nie ważne jaki ten rodzic był, On cię na pewno kochał.
Ty,jego dziecko, byłeś dla Niego całym światem.
Powtarzał ci że nikogo bardziej nie kocha niż swoje dziecko...
Czemu to tak wszystko się potoczyło?
Czy naprawdę On na to zasłużył?
Dlaczego musiał tak bardzo ,tak bardzo cierpieć?
Dlaczego teraz muszę cierpieć ja?
Dlaczego musiałeś mnie zostawić ?
Dlaczego nie poprosiłeś MNIE o pomoc ?
Kurwa,tak bardzo za Tobą tęsknie,Tato...
Tak bardzo tęsknię.....
Pisząc oczywiście mam w oczach łzy.
Nie potrafię sobie poradzić...
Nie wiem czy kiedykolwiek dam radę.
Dziś Dzień Ojca.
A właściwie to wczoraj bo jest  00:32...
Wszystkiego Najlepszego Tato ....
Na zawsze Twoja Córka Karolina ....


1967-03-11 - 2013-03-23 [*]


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. what's cool? I wrote that my dad died.......... And it is nice? I don't like people.

      Usuń
  2. Boże, tak strasznie Ci współczuje. Aż mam łzy w oczach.
    Przepraszam, że spytam, ale Twój tata na coś chorował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za bardzo skomplikowane,wiesz ... niby tak i niby nie .

      Usuń